.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ جوان تبریزی در ساحل آستارا رقم خورد

فرمانده انتظامی آستارا از غرق شدن یک جوان 18 ساله اهل آذربایجان شرقی در ساحل دریای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز نادر خورسند امروز در گفت‌وگو با  فارس با بیان اینکه برای جلوگیری از تکرار حوادث غرق شدگی باید خانواده‌ها هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند، اظهار کرد: جوان 18 ساله اهل آذربایجان شرقی به ساحل صدف آستارا رفت و قصد شنا در خارج از طرح سلامت دریا را داشت که با وجود تذکرات ماموران حاضر در محل، نسبت به تذکرات ماموران بی‌اعتنایی کرد.

وی افزود: این جوان با بی تو‌جهی به تذکرات ماموران در خارج از طرح وارد دریا شد که پس از مدتی در دریا غرق شده و خانواده‌ای را داغدار کرد.

فرمانده انتظامی آستارا به شهروندان و مسافران توصیه کرد برای امنیت جان خود و خانواده از محل‌های تعیین شده برای شنا استفاده کرده و از شنا در محیط خارج از طرح اجتناب کنند.

وی، با بیان اینکه طرح‌های سالم‌سازی سواحل دریا با حضور ناجیان غریق و پلیس محل مناسبی برای تفریح است، خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها تقاضا می‌شود که برای شنا در دریا در محدوده‌های ناشناخته و بدون حضور و اجازه نجات غریق اقدام به شنا نکنند.

خورسند در ادامه با اشاره به دستگیری دو متهم مواد مخدر، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از انجام اقدام‌های پلیسی، فردی غیر بومی که قصد حمل و فروش مواد مخدر در آستارا را داشت شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس در یک فرصت مناسب و عملیاتی سریع شخص فروشنده و خریدار را دستگیر کردند، افزود: پس از دستگیری از آنها مقدار دو کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک و مقدار یک کیلوگرم از نوع کراک کشف و ضبط شد و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.